مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

مرکز آموزش و رقابت برنامه نویسی پایتون

مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

مرکز آموزش و رقابت برنامه نویسی پایتون

مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

زبان پایتون (Python) در سال ۱۹۹۱ توسط یک برنامه‌نویس هلندی به نام گیدو ون روسوم (Guido van Rossum) ابداع شد و از آن زمان تا کنون رشد قابل ملاحظه‌ای را شاهد بوده است.

اگر چه وی در آن زمان گفته بود: «من به هیچ وجه قصد ندارم زبانی بسازم که به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد» ولی اکنون و با گذشت نزدیک به سه دهه از آن تاریخ، پایتون تقریباً تمام رقبای خود را کنار زده و به اندازه‌ای محبوبیت یافته که حتی افراد مبتدی نیز کدنویسی را با آن شروع می‌کنند.

در یک سال گذشته، «Python» یکی از کلماتی بود که شهروندان آمریکایی بسیار زیاد در گوگل جستجو کرده‌اند، حتی بیشتر از نام ستاره‌های تلویزیونی.

دوره یادگیری ماشین با پایتون

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ق.ظ

به عنوان یکی از شاخه‌های وسیع و پرکاربرد هوش مصنوعی، یادگیری ماشین (Machine learning) به تنظیم و اکتشاف شیوه‌ها و الگوریتم‌هایی می‌پردازد که بر اساس آنها رایانه‌ها و سامانه‌ها توانایی تعلٌم و یادگیری پیدا می‌کنند

هدف یادگیری ماشین این است که کامپیوتر (در کلی‌ترین مفهوم آن) بتواند به تدریج و با افزایش داده‌ها کارایی بهتری در انجام وظیفه مورد نظر پیدا کند. گستره این وظیفه می‌تواند از تشخیص خودکار چهره با دیدن چند نمونه از چهره مورد نظر تا فراگیری شیوه گام‌برداری روبات‌های دوپا با دریافت سیگنال پاداش و تنبیه باشد.

پیش بینی می شود در آینده استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون، گسترش بسیار بیشتری داشته باشد

در حوزه تحلیل داده، یادگیری ماشین و علم داده نیز، استفاده از پایتون بسیار قابل توجه است به طوری که این زبان پرکاربردترین زبان در حوزه علم داده و یادگیری ماشین می باشد:

با توجه به درخواست‌های مخاطبین جهت برگزاری کلاس‌های پرسش و پاسخ با مدرس دوره، تصمیم گرفته شد تا دوره یادگیری ماشین با پایتون به صورت هفتگی برگزار شود.

در این دوره، که از اول آذر 97 شروع خواهد شد هر هفته دو ویدئو از طریق سامانه کلاس کوئرا و کانال یادگیری ماشین برای مخاطبین ارسال خواهد شد.و تمرینات و تکالیفی در این سامانه توسط مدرس تعیین و تصحیح خواهد شد. مخاطبینی که تمایل دارند خود را درگیر این دوره نمایند و چالش بیشتری رو تجربه کنند تا موفق تر باشند توصیه ما انتخاب همین دوره همراه با کلاس می باشد.

بعد از پرداخت هزینه، آدرس کانال و نحوه عضویت در سامانه کوئرا قابل مشاهده می‌باشد. در این روش هیچ گونه ویدئویی به محض پرداخت برایتان ارسال نخواهد شد. بلکه ویدئوها بصورت هفتگی از طریق سامانه کوئرا و پست الکترونیکی ثبت شده برایتان ارسال می‌گردد.

در این روش مدرس دوره در طی دوره تمریناتی را در اختیار شما قرار خواهد داد و تصحیح خواهد نمود و همراه شما در کل دوره خواهد بود. مدت زمان این دوره 13 هفته می‌باشد که از هفته اول آذر شروع خواهد شد. توصیه ما بر مخاطبینی که تمایل دارند بیشتر خود را درگیر این دوره نمایند انتخاب همین روش می‌باشد.

📘 حجم کل جلسات : 3 GB

📘 زمان کل جلسات : 16 ساعت

📘 میزان تخفیف : 10000 تومان

📘 کد تخفیف (با حروف کوچک وارد کنید) : mchntwo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی