مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

مرکز آموزش و رقابت برنامه نویسی پایتون

مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

مرکز آموزش و رقابت برنامه نویسی پایتون

مجله خبری برنامه‌نویسی پایتون

زبان پایتون (Python) در سال ۱۹۹۱ توسط یک برنامه‌نویس هلندی به نام گیدو ون روسوم (Guido van Rossum) ابداع شد و از آن زمان تا کنون رشد قابل ملاحظه‌ای را شاهد بوده است.

اگر چه وی در آن زمان گفته بود: «من به هیچ وجه قصد ندارم زبانی بسازم که به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد» ولی اکنون و با گذشت نزدیک به سه دهه از آن تاریخ، پایتون تقریباً تمام رقبای خود را کنار زده و به اندازه‌ای محبوبیت یافته که حتی افراد مبتدی نیز کدنویسی را با آن شروع می‌کنند.

در یک سال گذشته، «Python» یکی از کلماتی بود که شهروندان آمریکایی بسیار زیاد در گوگل جستجو کرده‌اند، حتی بیشتر از نام ستاره‌های تلویزیونی.

ثبت نام

نکته : وبینار بصورت آنلاین در روز جمعه ۱۸ آبان ساعت ۱۴ تا ۱۶ برگزار خواهد شد.فیلم وبینار برای افرادی که در این بخش ثبت نام کردند ارسال خواهد شد. هر گونه سوالی در مورد وبینار داشتید میتوانید از طریق آی دی تلگرامی aiuni_admin ارسال کنید.

توضیحات دوره : در بسیاری از مواقع، هنگام کار با داده ها نیاز به کاهش ابعاد آن ها احساس می شود. یکی از راه های معروف و متداول کاهش ابعاد استفاده از تئوری معروف PCA می باشد. از دیگر کاربرد های معروف PCA می توان به استخراج اطلاعات مهم و کلیدی از داده ها اشاره کرد. در این وبینار ابتدا به معرفی تئوری PCA می پردازیم و سعی می کنیم مفاهیم آن را به خوبی درک کنیم. سپس به پیاده سازی پروژه کاهش حجم تصاویر و کد کردن آن ها توسط PCA می پردازیم.

گواهی آموزشی : در صورت ثبت نام و درخواست صدور گواهی آموزشی، برای افرادی که این نوع بلیت را تهیه کرده اند بدون برگزاری آزمون گواهی حضور در وبینار صادر و از طریق پست الکترونیکی ارسال خواهد شد. نمونه گواهینامه آموزشی در زیر مشاهده می کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی